keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Ja sitten tuli joulukuu.

Tuli tässä marraskuun lopullaa muutettua ja oltua myös useampi päivä nettipimennossa. Tänään paistoi aurinko kauniisti, joten otin kuvia!

DSC03397

Lammaspaita etenee. Lähdin liikkeelle tilanteesta, jossa olin päässyt pari senttiä alle kainalon ja toista hihaa oli jonkin verran neulottu. Nyt on yksi hiha valmis, toisesta puuttuu hihan reunus, kaulus on siistitty ja vartalokin on edennyt. Panikoin ensin, että lanka loppuu kesken, mutta sitten löysin tavaroita pakatessani huivin alun, johon tuota violettia lankaa olin käyttänyt. Joten lanka ei lopukaan (ehkä) kesken!

DSC03399

Kuva raidoista. Olen tyytyväinen värivalintoihini tässä paidassa.

DSC03389

Nyt joulukuussa olen aloittanut joulukalenterisukat. Tässä on kolme ensimmäistä raitaa. Päätin tänä vuonna valita vaaleanpunaisen pääväriksi, siinä missä viime vuonna se oli harmaa. Ei kai sitä aina voi tehdä samalla tavalla! Sen lisäksi teen yhden rivin raidan jokaisen jämäraidan jälkeen.

3 kommenttia:

-P- kirjoitti...

Todella kauniit värivalinnat paidassa! Ehdottoman onnistunut sommittelu! Ja jämäsukista tulee varmasti mielenkiintoiset...

Mari,Prosessineuloja kirjoitti...

Onnea uuteen kotiin! Paita on tosi kauniin värinen. Minä en taaskaan innostunut noista sukista, vaikka vihjeet ovatkin ihan hulvattoman hauskoja. Pukin hikipajalla näet ahkeroidaan :-)

Soile kirjoitti...

Onnea uuteen kotiin! Lammaspaidan värit ovat aivan mohdottaman ihanata ja kauniit ja muitakin superlatiiveja! Jämäsukat olisivat houkuttaneet, mutta täällä paisktaan hikihatussa jouluneulomusten kanssa. miksi ne taas piti jättää viime tippaan?