perjantai 11. huhtikuuta 2014

Väriterapiaa.

Olen tänä vuonna ostanut paljon vähemmän lankaa kuin aikaisempina hamsterivuosina. Osin syynä on ollut rahoituspuoli, mutta syynä on ollut myös se, että sitä lankaa kun on niin paljon. Minulla on laatikot täynnä ihanaa lankaa, mutta kuka ne ehtii neuloa, jos oon koko ajan ostamassa lisää?

Olen huomannut kuitenkin sen, että kun vähemmän ostaa lankaa, siitä vähästä saa enemmän iloa kuin kilon kasasta uutta lankaa. Lisäksi kun ostohimojaan hillitsee ja miettii mitä oikeasti tahtoo tai tarvitsee, sitä ostaa enemmän projekteja varten kuin sitä hilloamista varten. Vaikkakin kaunista lankaa on kiva katsella, niin vielä kivempi on laittaa siitä neulottu pusero päälle.

Sitten joskus törmää sellaisiin vyyhteihin, jotka on vain pakko saada. Syytän Tuuliaa ja hänen loistavia värjäystaitojaan.

DSC02950

Kattokaa ny noita värejä!

Nämä vyyhdit nähdessäni päätin, että niistä tulee polvisukat. Oikein värikkäät sellaiset. Vyydit ovat hitusen eri väriset, joten olen miettinyt, toimisiko raidoitus tällä värjäyksellä, vai teenkö suosiolla eri väriset sukat. Värikkäät sukat joutuvat kuitenkin odottamaan vuoroaan, koska luultavasti joudun seuraavaksi neulomaan mustan huivin.

2 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Ooo, mikä on tämä väri nimeltään?

Ladetsu kirjoitti...

Nää on ihan Eiku-vyyhtejä, valitettavasti. Pitää toivoa, että Tuulia lisää nämä viralliseen värikarttaan. :)