sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Lomaneulomisia

Olen viimeiset kaksi viikkoa ottanut rennosti ja toipunut stressistä. Olen myös neulonut, saaden aikaiseksi jotain. Ei mitään valmista, mutta lähes valmista.

Joulukalenterisukat, wip

Joulukalenterisukille kävi köppäisesti. Ne ei nimittäin mahdu mun jalkaan. No, ei se mitään, minulla on suunnitelma niiden varalle.

Walk on the Moon, wip

Walk on the Moon -huivia olen vasta neulonutkin! Niin neiti Marplen kuin Poirotin seurassa. Olen tällä hetkellä kolmannen kaavion loppupuolella ja kierroksiin kuluu aikaa. Kohta tulee kaksi kuviokierrosta, joiden neulomiseen menee ainakin kolme tuntia (!). Hitaasti mutta varmasti valmistuu tämäkin huivi, tosin ei taida ihan tämän vuoden puolella. Olkoot sitten ensi vuoden ensimmäisiä valmistuneita projekteja. Lisäksi mua vähän jännittää miten tuo vaaleanpunainen väri riittää.

Nyt pitäisi suunnitella ensi vuoden tavoitteita ja haasteita. Vuoden 2013 tavoitteista sen verran, että niistä kolme toteutui! Yksi jäi toteutumatta, siirtykööt siis ensi vuoden yhdeksi tavoitteeksi.

Mitähän sitä ensi vuodelle keksisi?

4 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Onpas jännän näköinen huivi tulossa! Pitääkin tutustua malliin tarkemmin...

Linnea kirjoitti...

Harmi että sukista tuli väärän kokoiset. Ihanan iloisen väriset kuitenkin!

Raiku kirjoitti...

Oi, tuo huivin väriyhdistelmä on niin ihana. Tuo huivi varmaan pitäisi itsekin joskus tehdä, on tosi kiva malli.

Raiku kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.