maanantai 15. heinäkuuta 2013

Kesälomaneulomisia

Olen viettänyt kesälomaa niin blogin pitämisestä, foorumien seuraamisesta, Pinterestistä, Youtubesta, neulomisesta ja opiskelusta. Sen sijaan olen keskittynyt olemiseen ilman suuria vaatimuksia. Nyt kun loma on loppunut, on kiva palata arkeen. Olen toki neulonutkin, mutta aika laiskasti. Kumma kyllä, loman aikana kävi niin, että kaikki ne kivat langat on siellä kotosalla ja kotikotona on vaan tylsiä lankoja.

No ajattelin, että kun palaan kotiin lankakaappini lähelle, tekisin mallitilkut kolmea ohutta neuletakkia varten. Ja ehkä yhtä paksumpaa. Sen sijaan olen aloittannut huivin ja purkanut toista huivia. Käy se näinkin.

Loman aikana olen neulonut seuraavaa:

- yhden sukanvarren
- kirjoneulesukkia ensimmäiset 10 senttiä
- Wollmeise-huiviin kaavion 2 valmiiksi
- Buds and Blooms -neuletakin vartalo-osuuden sekä nappilistat

Buds and Blooms, WIP

Aika kivuttomasti on onnistunut paloissa neulottavan neuletakin muuttaminen saumattomaksi.

Ps. Iloitsemisen arvoinen asia on myös se, että pääsin mukaan Porttiin! (pohjoisen retriittiin) Olisipa syyskuun alku täällä!

3 kommenttia:

Rora♥ kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Rora♥ kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Rora♥ kirjoitti...

Oot kumminkin ollu ahkerampana ko minä! En oo saanyt nyt aikaseksi mitään sen jälkeen kun se kauluri tuli valmiiksi -.- Otin reissuun mukaan jopa puikkoja, lankoja ja jotain amigurumi ohjeita ...enkä oo saanu ees alotettua vielä :D