keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Kesä

Joku sääennustaja lupasi, että juhannuksen jälkeen viilenee. Ilmeisesti sammakot olivat väärässä, kun mun mielestä +28 astetta hellettä ei ole viileää. No toivottavasti kaikki helteen kaipailijat ovat tyytyväisiä. Minä sen sijaan olen vetäytynyt sisätiloihin ja mietin, että mitähän tässä jaksaisi tehdä. Niin maanataina kuin tiistana kävin kiertämässä alennusmyyntejä ja kauppoja, ja kumma kyllä, löysin kaiken tarpeellisen, mitä lähdinkin hakemaan. Yksi parhaimmista löydöistä oli suomalaiset nahkanilkkurit, jotka olivat 70% alennuksessa.

Saatoin myös käydä kuopiolaisessa lankakaupassa.

DSC02025


***

Neuletakki vanhoista varastolangoista on edistynyt hyvin. Joskus kannattaa näköjään hillota lankaa lähes kolme vuotta.

DSC01941

Nyt on liian kuuma ilma paksun villaneuleen neulomiseen, joten olen neulonut sukkia sukkaa. Se on melkein valmis.

DSC01943

1 kommentti:

Rora♥ kirjoitti...

Mulla pisti silmään ekana tuo punaruskea lanka♥ Ai että on ihanan värinen :)

Oisin kyllä halunnu kuvan sun uusista kengistä! :D