tiistai 11. kesäkuuta 2013

Ja taas yksi lankakauppa katoaa Oulusta...

Aihe on jo vanha, mutta kun meinasin tästä kirjoittaa, niin kirjoitanpa. Viime viikko oli niin kiireinen, että unohdin. Jos ette ole vielä kuulleet, Oulun Menita on lopettamassa. Minä kävin tiistaina kattelemassa ja ostamassa sukkalankaa vielä kun pystyn (ihan niinku se sukkalanka maailmasta loppuisi).

DSC01826

Koigua, Regiaa ja Meilenweitia. Pidin pään kylmänä ja en hamstrannu kauheaa kasaa lankaa. Jokunen lanka jäi kaivelemaan, mutta katotaan sitten vaikka heinäkuussa, että onko enää tarvetta. Koigun vyyhdistä olen eniten onnessani. Jo vuosia olen halunnut kyseistä lankaa itselleni! (on se tosin naurettavan kallista)

***

Luinpa tässä, että jossain vaiheessa nykyinen kommentointimenetelmä poistuu käytöstä ja samoin tuo käyttäjäraati. Tulevaisuudessa pitäisi siis kommentoida joko Google+ tai Facebook -tunnareilla, tai sitten minun pitäisi lisätä laajennus blogiin (toiselta tarjoajalta). En vielä tiedä, mitä teen. Muutos ei sinänsä yllätä minua, koska nyt on it-puolella kova buumi saada kaikki ihmiset kommentoimaan omalla nimellään. Se ei vaan ole ihan noin yksinkertainen asia. No, katellaan mitä tapahtuu.

Blogin seuraamiseen jos joku tarvitsee uuden kanavan, niin Bloglovinin on hyvä vaihtoehto, Blogilista jos seuraa suomalaisia blogeja. Itse olen siirtynyt käyttämään Feedlyä.


Ps. Onpa ihanaa kun tuli vihdoinkin viileä ilma! On sitä tässä odoteltu.

4 kommenttia:

Judiuni kirjoitti...

Pudotuspeli käynnissä. Menitan lähdöstä en ole lainkaan pahoillani, mutta Lumoavan langan lopetus kirvelee vieläkin. Voi hitsi, kun näin nuo Garden effectsit. Siinä sarjassa on kaksi väriä, jotka haluaisin kovasti, mutten täältä melkein 700 kilometrin päästä pääse lankashoppailemaan. :(

-sanna- kirjoitti...

Olen ihan pihalla lankakauppakuvioista, Menitan lopettaminen oli minulle uutinen.
Feedlyä minäkin olen siirtynyt käyttämään, lähinnä helppouden takia. Google readerin listan sai suoraan siirrettyä sinne.

Emma kirjoitti...

Kylläpäs Oulusta nyt kuolee lankakauppoja...

Rora♥ kirjoitti...

En ole trolli enkä kommentoi ilkeetä sontaa muitten blogiin, mutta itteä silti ahistaa tuo omalla nimellä esiintyminen -.- En tykkää, että sitä yritetään tunkea joka paikkaan. Tietty aina voi tehä erillisen google tilin blogeja varten, mut kuka jaksaa vekslata sit monen eri google tilin välillä :/ En ainakaan minä.

Jos bloglovinia käyttää, nii siellä saa kans yhen napin painalluksella importattua blogger tililtään blogit mitä seuraa. Oon käyttäny bloglovinia jo muinoin.. sitten se vähän jäi ja jatkoin taas kun pistin oman blogin pystyyn :D Joten tili oli valmiina ja se tuntu tutulta ja turvalliselta vaihtoehdolta kun sitä näkee paljon wordpress-bloggajien käytössä. Massan mukana mennään ;)
Josset ite käytä bloglovinia blogien seuraamiseen, nii kannattaa ainaki tehä sun blogista sinne se profiili ja laittaa follow-button blogin sivupalkkiin.

Disqusin laitoin kommentoimista varten jo muutaman viikko sit. Siellä saa kans importattua jo blogissa olevat kommentit siihen kun sen laittaa. Eli ei häviä vanhat kommentit! :D