sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Kevätauringon vaikutuksia

Uusi tietokone saapui keskiviikkona ja vähitellen olen asennellut siihen tarpeellisia ohjelmia. Nyt ei tarvitse ainakaan seuraavaan kolmeen vuoteen huolehtia siitä, että pitäisi hankkia uusi kone. Onneksi.

Olen viettänyt toipilasviikkoani virkkaamalla (kun hiihtolomani alkoi vatsataudilla, tietokoneen hajoamisen lisäksi). Virkkaamisesta sen kevään alkamisen yleensä huomaa. Toki virkkaan läpi vuoden, mutta kaikista eniten maalis-huhtikuussa, kun aurinko alkaa paistamaan ihan eri tavalla kuin talvella.

Olen virkannut tällaista:

Flowers

Sekä tällaista:

Granny crochet

Olen myös neulonut punaista neuletakkiani. Enää puuttuu vasen hiha! Takki siis valmistunee juuri sopivasti kevättä varten.

Jos minulla olisi enemmän rahaa käytettävissä, ostaisin lisää Madelinetoshia (kun sitä on tulossa Titityyhyn). Kaksi vyyhtiä raitahuivia varten ja kolme vyyhtiä neuletakkia varten. Unelmoin yhden illan ajan asiasta, sitten menin omaan lankavarastooni ja kaivoin raitahuivin väriset langat. Samalla otin vyyhdin kevätpipoa varten. Unelmointilistalle siis jää kolme syvänpunaista vyyhtiä merino lightia. Eiköhän niitä saa vielä ensi vuonnakin.

2 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Söpöjä kukkasia, mitähän niistä tuleekaan...

Emmanuelle kirjoitti...

Emma: Niistä tulee sellainen garland uusimman Mollie Makesin ohjeen mukaan. Mikähän sen oikea suomennos olisi? Muistan, että se oli aika jännä sana.