maanantai 4. maaliskuuta 2013

Ei näin

Maaliskuu lähti hyvin liikkeelle: ensin tuli vatsatauti ja sitten tietokone hajosi. Että näin. Kumpikin aiheuttaa sen, että kurssitehtävien tekeminen ja palauttaminen ajallaan on haasteellista. Onneksi tässä taloudessa on useampikin tietokone, joten koneetta ei tarvitse olla. Mutta minun koneessani oli Word ja ilman sitä on mielenkiintoista lukea ja kirjoittaa .docx muotoisia dokumentteja. Yliopiston koneilla ko ohjelma olisi, mutta vatsatautisena sinne ei toistaiseksi lähdetä. Kirjoitetaan siis Google Driveen ja toivotaan, että loppuviikosta pystyy yliopistolle lähtemään.

Minulle kyllä pitäisi olla tulossa uusi tietokone, se tilattiin jo tammikuun puolella. Se ei ole vain saapunut, koska... No, se kootaan osista ja jostain syystä osia ei ole tällä hetkellä saatavilla. Ja vaikka se kone olisikin tullut viime viikolla, niin siihen pitäisi asentaa kaikki tarpeelliset ohjelmat (ja käyttöjärjestelmä), ennen kuin se olisi käyttökelpoinen. Viikonloppuna kukaan ei siihen olisi kuitenkaan koskenut.

Joten koska istun koneella, johon ei saa asentaa saati laittaa mitään ylimääräistä, niin ei ole kuvia blogia tai Ralvelryä varten. Tein itselleni kyllä Instagram-tilin, jonne otin jo kaksi kuvaa, mutta sitten tajusin, etten saa niitä kuvia ilman kikkailuja tänne. Joten te jotka tiedätte Ravelry-nikkini, löydätte minut helposti Instagramista (haku antaa kaksi vaihtoehtoa, joista pystyy helposti arvaamaan kumpi minä olen).

Ja nyt kun minulla olisi vielä blogattavaa! No, uutta konetta odotellessa.

Ei kommentteja: