lauantai 23. helmikuuta 2013

Tunnustuksia

Sain New Love Blog - tunnustuksen kahdelta bloggaalta: Memma ja Harakka. Kiitos teille!

Ja sitten joskus kauan aikaa sitten marraskuussa KoKo antoi Liebster blog -tunnustuksen. Kiitos!

No, nämä molemmat tunnustukset ovat kiertäneet lähes kaikissa lukemissani blogeissa, joten en jaa eteenpäin. Olen kuitenkin tässä jo pari viikkoa miettinyt, kelle tunnustuksen antaisin.

Ja sitten jäin pohtimaan, että oliko vielä joku muukin? Vai oliko se miettimäni tunnustus vanhan blogin puolella? Hmmm...

***

Jos kuitenkin yhden blogin nostaisin jalustalle, niin Heidin Converting vegetarians. Aivan uskomattomia matkakertomuksia ja hyviä pohdintoja. Suosittelen.

***


En voi uskoa, että nyt ollaan jo helmikuun loppupuolella! Ja en ole ostanut yhtään lankaa! Hyvä minä! Tai no, olisin saattanut ostaa kimallelankaa Villavyyhdistä, mutta olin liian hidas. No onneksi lanka ei maailmasta lopu vähään aikaan (saatika mun lankalaatikoista).

Olen neulonut punaista neuletakkiani aina silloin, kun minulla on ollut aikaa neuloa. Ja kohtapa on vartalo-osuus valmis!

Katotaan jos maaliskuussa jaksaisi bloggailla enemmän, kun opiskelukiireet vähenevät hieman. Sellainen "moi olen neulonut 10 senttiä enemmän kuin viime kerralla" ei taida ketään oikein kiinnostaa.

2 kommenttia:

outi kirjoitti...

Älähän sano. Me voitais vertailla, tuliko varmasti se 10 senttiä täyteen. Jos sulla on punainen, niin mulla on keltainen. Neuloin just puolitoista senttiä; se on paras tulos viikkoihin.:D

Emmanuelle kirjoitti...

Eilen neuloin 10 senttiä hihaa, lasketaanko se? :D