sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Ja niin kuukausi vaihtui helmikuuksi. Vielä tämä kuukausi vierähtää ahkeran opiskelun tahdissa. Ja sitten.... no, opiskelu jatkuu, mutta lähinnä kotoa käsin ja vähän vapaammalla aikataululla. Ehkä.

Minä olen tähän asti viettänyt hyvin mielenkiintoista helmikuuta. Perjantaina kävin ensimmäistä kertaa yli kahteen vuoteen jumpassa ja oi voi... Olempas saanut itseni huonoon kuntoon. Naapuri perutti lähes tyhjällä parkkipaikalla autoomme (puskuri naarmuntui). Sitten lauantaina ystävämme kerääntyivät tänne meidän asuntoomme ja paistoimme yhdessä pitsaa (tuli tosi hyvää pitsaa). Ja sitten tänään minä katsoin viisi jaksoa Girlsiä Yle Areenasta. Tykästyin, onpa hyvä sarja.

Otin tänään kuvia uusimmasta lanka-aarteestani:

Wollmeise lace-bag, set 1

Wollmeisen lace-bag. Ihailin näitä kaukaa, mutten kehdannut alkaa vahtimaan niiden päivityksiä (kun mun ei pitänyt ostaa lankaa). Sitten Ravelryn mummo-ryhmässä eräs alkoi kaupitella ylimääräistä settiä ja minäpä ostin sen. En korkkaa tätä vielä. Tää on mun palkinto: heti kun olen kirjoittanut valmiiksi opinnäytetyön, saan aloittaa huivin. Se on mun mielestä ihan hyvä kannustin.

Ps. En tiedä miksi, mutta ootan kevättä ja etenkin kesää ihan innolla! Miksi?

Pss. Olen lukenut kaikki kommentit, mutta vastaan niihin sitten joskus, kun ehdin.

Ei kommentteja: