keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Oho

Yarn

Miten tässä nyt kävi näin? Ei huolta, Mari nuhteli minua jo paikan päällä.

Tosissaan, viime tiistaina eli eilen oli Lumoavan langan viimeinen Silmukkaseura. Sniff. Minä autoin vähän lisää kaupan tyhjennyksessä ja ostin kuvassa näkyvän kasan lankaa. Tämä on tosiaan poikkeustilanne: helmikuussa en voi enää kävellä Lumoavaan tutkimaan lankahyllyjä ja miettimään mitä ostaisi.

Viime reissun jälkeen kotona puoliso totesi minulle, että "et ostanu mulle yhtään pipolankaa." Vai niin. No nytpä ostin. Tosin tuon vihreän kanssa piti hieman nikotella, kun se oli kuulemma oksennuksen värinen... Vai niin. Onneksi aamulla oli vaihtunut ääni kellossa. Kaikkea kanssa.

Vaaleanpunaisista neulon itselleni kaksi neuletakkia, sellaista kevyttä ja hulmuavaa. BC Garnin Soft silk ja Tussah Tweed ovat niin ihania lankoja! Oi että. Onneksi joku oli inhonnut vaaleanpunaista ja jättänyt minulle nämä yksilöt.

Joka tapauksessa, olipa kiva viimeinen ilta Lumoavassa! Miitinkejä jatketaan sitten samaan malliin jossain muualla.

****

Olen virkkaillut tällaisia:

Patalappuja

Lankalaatikkoa pienennetään patalappu kerrallaan.

2 kommenttia:

suppis kirjoitti...

Ihania patalappuja! Löysin tänne, koska olit lisännyt yhden Ravelry-projekteistani suosikkeihisi :) Jään lukijaksi :)

Emmanuelle kirjoitti...

suppis: Kiitos! Tervetuloa lukemaan, toivottavasti viihdyt! :)