perjantai 25. tammikuuta 2013

Inspiraatiolankahylly

Taitelin kirjahyllyn ylimmälle hyllylle lankainspiraationäyttelyn. Kun tällainen hobittimittainen harvemmin pystyy mitään laittamaan ylimmälle hyllylle ilman, että pois ottaessaan tiputtaa kyseisen tavaran päällensä. Langat ovat siitä hyviä, että ne eivät sentään satuta päähän osuessaan.

Inspiraatiohylly

Minä mietiskelen tässä, että jos minä tahdon noita lankoja neuloa, niin miksi en sitten neulo? Voisin ihan hyvin haistattaa pitkät kaikille haasteille, etenkin sille 12 sukkaa vuodessa haasteelle. Kun mua ei sukatuta, ei sitten yhtään. Mielummin neulon neuletakkeja ja huiveja. Joten miksi siis turhaan aiheuttaa itselleen päänvaivaa ja harmia? Ehkä mua sukatuttaa enemmän sitten vuonna 2014. Hah.

Nyt olen neulonut raitaneuletakkia vuonna 2010 ostetuista langoista.

Lopuksi:

January, Sunshine in Winter time

Auringonpaiste tammikuussa on todella kaunis näky.

4 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Muutan asumaan tonne ylähyllylle!

Memma kirjoitti...

Heippa, blogisi vaikuttaa kivalta näin ensilukemalta, joten haluan antaa tunnustuksen :) http://puikkoillenkoukkuillen.blogspot.fi/2013/01/tunnustusta.html

Harakka kirjoitti...

Ihanan herkullisia lankavärejä!!
Sinulle on tunnustus blogissani!

Emmanuelle kirjoitti...

Emma: :)

Memma ja Harakka: Kiitos tunnustuksesta! :)